فردا تولدمه

متن مرتبط با «اولین» در سایت فردا تولدمه نوشته شده است

اولین نامه با پست

  • نیلوبلاگ

    به نام خداسلامکلی حرف هست که دوست داشتم تو این یادداشت بنویسم ولی خب نمی نویسم.چون نمی خوام از این فرصت به عنوان طعمه واسه زدن حرف هام استفاده کنم.این کادو خیلی خیلی کوچک و خیلی دیر رو فقط به عنوان معذرت خواهی برای اشکی که به خاطر من ریختی برات می فرستم.واسه معذرت خواهی واسه تموم ناراحتی هایی که واسه من دیدی.واسه اینکه انقد کم طاقتم که تو رو تحت فشار گذاشتم.واسه اینکه اجازه ندادم هیچ جا راحت باشی.البته می دونم که حتی واسه یه دونه از این ها هم کافی نیست چه برسه به همشون.اینو بدون که خوشحالیت همیش...

    ادامه مطلب