فردا تولدمه

متن مرتبط با «روابط» در سایت فردا تولدمه نوشته شده است

روابط سمی

  • نیلوبلاگ

    نمیدونم چرا متخصص وارد شدن تو روابطیم که ازارم میدن و بدتر از اون اینکه نمیتونم رهاشون کنم.شاید چون تو نه گفتن ضعیفم.هزار بار به خودم میگم این اخرین باره که با این ادم حرف میزنی ولی بازم تکرارش میکنم.طرف جانی و مالی و روحی بهت صدمه زده و پشیزی برات ارزش قایل نیست و تو میدونی ارزشمندی فقط رهاش کنامروز اینقدر بدوبدو کردم که الان هم خیس عرقم دارم از خودم از اینده ام از صدمات فرار میکنم اما خودم دوباره شروع میکنم به کار اشتباه کردن ولشون کن دخترمهم نیست که قدرتو ندونن این تعیین کننده ی ارزش تو نیستم...

    ادامه مطلب